خودکشی پسر جوان پس از ترک اعتیادش / مادر با جسد حلق آویز شده پسرش روبرو شد

به گزارش رکنا، ساعت 8 صبح شنبه 3 دی ماه ماجرای مرگ مرد جوانی توسط مادر او با عنوان اینکه پسرم خودش را کشته از ماموران کلانتری 115 رازی از پلیس درخواست کمک کرد.

ماموران کلانتری پس از حضور در محل با جسد مرد جوانی روبرو شدند که خودش را از سقف راهروی کناری پارکینک خانه اش حلق آویز کرده بود .

ماموران در گام نخست خبر این خودکشی را به بازپرس ویژه قتل امیرحسین علی مردان در شعبه 10 دادسرای امور جنایی اعلام کردند و با دستور بازپرس تیم جنایی تشکیل شده از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی و تشخیص هویت به محل اعزام شدند.

در بررسی های ابتدایی مشخص شد این مرد 40 ساله که با مادرش زندگی می کرد به دلیل نامشخصی با اعلام اینکه برای انجام کاری به پارکینگ خانه شان می رود اما وقتی مادرش  متوجه غیبت چند ساعته او می شود به سراغ پسرش در پارکینگ می رود و با جسد حلق آویز شده پسرش از نرده های راه پله روبرو می شود.

به گفته مادر متوفی این مرد جوان که به تازگی اعتیادش را ترک کرده  است از فشار روحی زیادی رنج می برده و قبل از این حادثه چندین بار به او گفته بود که قصد پایان دادن به زندگی اش را دارد اما این مادر فکرش را نمی کرد که یک روز این کار را انجام دهد.

بر اساس شواهد موجود در صحنه و اظهارات مادر متوفی جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد و این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی قرار داد.

کدخبر: 957990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آرزو جعفری
آیا این خبر مفید بود؟