هشدار به مسافران به جاده های شمال / ریزش سنگ در جاده کندوان

به گزارش رکنا، کاربران جاده ای با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر تغییرات ناپایدار جوی و ورزش باد و احتمال ریزش و سقوط سنگ مجدد از ارتفاعات کندوان از توقف درحاشیه این جاده کوهستانی پرهیز کنند.

روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار خودرو در محور کندوان تردد دارند و جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس که به کندوان شهرت دارد قرار دارد.

هواشناسی روز گذشته با اشاره به عبور متناوب امواج در تراز میانی جو، نسبت به احتمال جاری شدن روان آب و وزش بادها در استان مازندران هشدار داد.

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار جوی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده کوهستانی توقف نکنند.

سرگرد محمد احمدی روز دوشنبه افزود: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر عادی و روان است و کاربران جاده ای باید از توقف در حاشیه راه ها و رودخانه ها پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد : هم اکنون بارش خفیف باران در محدوده پل اوشن به بالادست جاده کندوان ادامه دارد و با توجه به وزش بادهای شدید از شب گذشته چندین مورد ریزش سنگ در محدوده کف هزارچم کندوان گزارش شده است.

کدخبر: 957917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟