برخورد تریلر 18 چرخ با پل عابر پیاده / در بزرگراه آزادگان رخ داد!

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص برخورد یک دستگاه تریلر با پل عابر پیاده گفت: ساعت 3:36 دقیقه بامداد خبر برخورد یک  دستگاه تریلر با عرشه پل عابر پیاده در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان به سازمان آتش نشانی گزارش و 2 ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه  اعزام شدند.

ملکی در ادامه افزود: ماموران آتش نشانی در لحظه ورود به محل حادثه مشاهده می کنند که یک دستگاه تریلر بدون بار که در لاین کندرو  با عرشه پل عابر برخورد کرده و به قسمت های اصلی پل و پایه های آن خسارت زیادی وارد شده است ،اما خوشبختانه باعث پل سقوط پل نشده است.

برخورد تریلر

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در همان لحظات ابتدایی ماموران آتش نشانی به کمک عوامل شهرداری و پلیس راهور در محل ،عملیات پاک سازی را آغاز کرده و قمست کشنده تریلر که بر اثر شدت برخورد با پل به عقب تر پرتاب شده بود با کمک جرثقیل از سطح بزرگراه کنار کشیده شد .

برخورد تریلر

جلال ملکی در انتها تصریح کرد: در این حادثه به غیر از خساراتی که به پل عابر وارد شده بود مصدومیت و یا فوتی نداشتیم و این عملیات در ساعت 6:37 دقیقه صبح اتمام و محل برای ایمن سازی تحویل عوامل شهرداری و پلیس راهور گردید.

کدخبر: 957802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟