فیلم جزییات شام آخر ملیکا محمدی فوتبالیست ملی پوش ایران ! / آخرین وضعیت 2 ملی پوش مصدوم

به گزارش خبرنگار رکنا، بامداد دیروز ملیکا محمدی ، بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی 3 فوتبالیست ملی پوش ایران که برای صرف شام به مهمانی رفته بودند، برای بازگشت به سمت هتل اقامتشان خودرو دربستی می گیرند و در مسیر به سمت هتل در ورودی شهر بم، دوراهی باغچمک خودرویشان واژگون می شود.

در این حادثه ملیکا محمدی هافبک ملی پوش متولد  9 فروردین 1379 جان خود را از دست داد و 2 نفر دیگر از هم تیمی هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

ایمان فرزین قائم مقام باشگاه فوتبال خاتون بم در گفت و گو با خبرنگار رکنا بیان کرد: خانم بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی در بیمارستان علوم پزشکی بم بستری هستند و متاسفانه خانم طاهرخانی دچار ضربه مغزی شدند که خوشبختانه دقایقی قبل سطح هوشیاری ایشان مقداری بالا آمده است و خانم خواجوی از ناحیه لگن دچار شکستگی شده است.

وی در بیان جزئیات بیشتر بیان کرد: این 3 بازیکن برای شام رفته بودند که در مسیر بازگشت به محل اقامت خود ماشین می‌گیرند تا به هتل برگردند که گویا راننده خوابش می‌برد و خودرو چپ می‌کند.

ایمان فرزین در خصوص مراسم تشییع جنازه ملیکا محمدی گفت: خانواده ملیکا محمدی در ایران حضور ندارند و در خارج زندگی می کنند و برای برگزاری مراسم نیاز است تا به ایران بازگردند.

با توجه به اصالت خانم محمدی که برای شیراز بوده روز پنجم یا ششم دی ماه در این شهر تشییع می شود.

ملیکا محمدی کیست؟

ملیکا محمدی زاده 9 فروردین 1379 در شیراز بازیکن فوتبال اهل ایران بود که در پست هافبک با شماره پیراهن 18 برای باشگاه فوتبال زنان خاتون بم و تیم ملی ایران بازی می‌کرد.

ملیکا محمدی به همراه خانواده‌اش در آمریکا متولد شد و تحصیل کرد. او در این کشور فوتبالش را آغاز کرد و تا سطح لیگ فوتبال بانوان آمریکا پیشرفت کرد.

بعد از انتخاب کتایون خسرویار به‌ عنوان سرمربی تیم فوتبال دختران جوان ایران انتخاب شد ملیکا را به این تیم دعوت کرد. ملیکا بعد از قبول کردن این دعوت در فوتبال ایران ماندگار شد. او ابتدا یک سال در خاتون بم به میدان رفت و دو سال در اصفهان به فوتبالش ادامه داد و امسال دوباره به تیم بم پیوست.

کدخبر: 957737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عطیه حبیبی زهام دبیر گروه حوادث: حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟