مادر خانم مجری معروف و سرشناس به قتل رسید + عکس و انگیزه قاتل

به گزارش رکنا،  20 فوریه امسال، هایدی وویت، روزنامه نگار و گوینده خبری ان بی‌سی خبر مرگ مادرش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. او نوشت که مادرش به مرگ طبیعی از دنیا رفته است، اما مدتی بعد وقتی متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ زن 73ساله را اعلام کردند، ماجرا رنگ و بویی جنایی گرفت.

قتل مادر مجری

پزشکی قانونی اعلام کرد که کلودیا وویت 73ساله به‌دلیل جراحات وارده به بدن و خفه شدن جان باخته است. با این گزارش، پلیس وارد ماجرا شد و تحقیقات را آغاز کرد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول مستأجری 44ساله به نام شاون کانلون داشته که پس از حادثه به طرز عجیبی ناپدید شده است. براساس شواهد و مدارک پلیسی کسی جز شاون نمی‌توانست بدون اینکه اثری از خود بر جای بگذارد

به راحتی وارد خانه مقتول شود. بنابراین تحقیقات پلیس برای پیدا کردن این مرد آغاز شد. این تحقیقات ماه‌ها به طول انجامید تا اینکه مشخص شد متهم فراری در هتلی در گروتن اقامت دارد. بدین‌ترتیب چهارشنبه گذشته پلیس راهی آنجا شد و او را بازداشت کرد.

شاون در بازجویی‌های پلیسی ابتدا خود را بی‌گناه نشان داد اما بعد به قتل اعتراف کرد و گفت: من چند سالی اتاقی را در خانه مقتول اجاره کرده بودم، اما از اواخر سال 2022اجاره‌ام را پرداخت نکرده بودم. این موضوعی بود که بارها بر سر آن با صاحبخانه‌ام دعوایم شده بود.

در آخرین باری که در مورد این موضوع بحث کردیم مقتول گفت اگر از این خانه نروم پلیس را در جریان خواهد گذاشت و از آنجا که پولی برای اجاره خانه‌ دیگری نداشتم، تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم.

یک روز به او گفتم که می‌خواهم کرایه را پرداخت کنم و وارد آپارتمانش شدم و در موقعیت مناسب به‌سویش حمله کردم، گردنش را آنقدر فشار دادم تا مطمئن شدم دیگر نفس نمی‌کشد. می‌خواستم همانجا بمانم به اتاقم بروم و حتی پلیس را فریب دهم اما ترسیدم و فرار کردم.

با اعترافات این مرد و کشف حقایق، هایدی وویت، مجری معروف این بار در فضای مجازی نوشت: می‌دانم که مردم سؤالاتی در مورد مرگ مادرم داشتند، اما تا پیدا شدن قاتل باید سکوت می‎کردم و ماه‌ها این راز دردناک را نزد خود نگه داشتم. اکنون قاتل مادرم در بازداشت به سر می‌برد و به‌زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.

کدخبر: 957526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟