جشن های مختلط شب یلدا در تالارهای عروسی کرمانشاه ! / برخورد جدی صورت گرفت

به گزارش رکنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز (دوم دی) در جمع خبرنگاران، بااشاره به هنجارشکنی روزهای اخیر برخی از تالارها و رستوران های مطرح در کرمانشاه، اظهار کرد: بدنبال انتشار کلیپ ها و وصول گزارشاتی مبنی بر اقدامات خلاف مقرارت قانونی و شرعی چند تالار و رستوران معروف در کرمانشاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

IMG_20231223_174724_575

وی افزود: متاسفانه این اماکن پذیرایی در روزهای اخیر بویژه در شب چله اقدام به برگزاری جشن هایی به صورت مختلط نموده و باعث جریحه دار شدن قلب خانواده های معظم شهدا و مردم انقلابی و شهید پرور کرمانشاه شده اند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی و پلمب این چند مرکز پذیرایی در دستور کار قرار گرفته، عنوان کرد: اجازه نمی دهیم که عده ای معدود با اقدامات هنجارشکنانه خود تلاش کنند تا فضای جامعه را به ابتذال بکشانند. 

کریمی تاکید کرد: اقداماتی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی جامعه شود، خط قرمز دستگاه قضایی است و با مسببین آن به شدت و بدون هیچگونه اغماضی برخورد صورت می گیرد. 

وی ادامه داد: کرمانشاه استانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان پاک زیادی را تقدیم این آب و خاک کرده و مردم شهید پرور آن همواره پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند، اکنون هم اجازه نمی دهیم که عده ای فضای این شهر را با چنین قبح شکنی هایی مسموم کنند. 

مدعی العموم استان در پایان به اتاق اصناف و سایر دستگاه های متولی دستور داد که نظارت خود را بر فعالیت این اماکن بویژه در برخی از ایام سال را افزایش دهند و در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی با آنها به عنوان کم کاری برخورد می شود.

حسین مسکنه/ کرمانشاه

کدخبر: 957443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟