آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شب یلدا + جزییات

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بیان کرد: 5 زندانی جرائم غیرعمد در هرمزگان در آستانه شب یلدا به همت شرکت نفت ستاره خلیج فارس به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

علیرضا جعفرپور ادامه داد: حمایت در راستای آزادی زندانیانی که سوءسابقه‌ای در پرونده آن‌ها وجود ندارد علاوه بر مساعدت به شخص مدیون، تلاشی به منظور حمایت از خانواده‌های آن‌ها از انواع آسیب‌های اخلاقی و روانی و همچنین تضمین سلامت اجتماعی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این اقدام حسنه بتواند به‌عنوان الگو در سطح جامعه ترویج شود و افراد و شرکت‌های حقیقی و حقوقی با ورود به این حوزه، زندگی دوباره‌ای را به زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده آنان هدیه دهند.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ابراز کرد: شرکت نفت ستاره خلیج فارس همچنین در آغاز سال 1402 نیز در این راستا تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده‌هایشان بازگردانده بود.

وی افزود: این مجموعه عظیم نفتی کشور به‌عنوان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده سبد سوخت کشور و بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، افزون بر تضمین امنیت تأمین سبد سوخت کشور، عدالت‌محوری و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را سرلوحه‌ خود قرار داده است.

جعفرپور گفت: این شرکت افزون بر اشتغال‌زایی گسترده در جنوب کشور که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شده است، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را نیز همواره مدنظر قرار داده است.

کدخبر: 956977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟