شلیک دقیق پلیس به خودروی دزدان حرفه ای در محله جنت آباد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: 28 آذر ماه ، در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 138 جنت آباد در محدوده خیابان لاله غربی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پژو پارس با 2 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با زیر نظر گرفتن خودرو مشاهده کردند که سرنشین خودرو پژو پارس که پلاک آن مخدوش شده بود از خودرو پیاده و اقدام به باز کردن در یک دستگاه خودروی پارک شده می کند که همین سرنخ کافی بود تا ماموران سریعا وارد عمل شده و اقدام به دستگیری سارقان کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: سرنشینان خودروی پژو پارس پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری و به هشدارهای ماموران بی‌توجهی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهمان شلیک کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری 2 مرد جوان شده و از خودرو متهمان اموال سرقتی شامل: تعدادی صندلی تاشو مسافرتی و تعدادی عکس چاپ شده از دوربین های مداربسته کشف شد.

سرهنگ  مافی خاطرنشان کرد: متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و 30 فقره دیگر سرقت‌های اماکن و محتویات خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند.

سرکلانتر دوم  پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

کدخبر: 956589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟