شلیک پلیس در تعقیب و گریز دزد پراید سوار + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: 27 آذر ماه، در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 179 خلیج فارس در محدوده و محله اتوبان آزادگان تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پراید تک سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی پراید چندی قبل به سرقت رفته و راننده آن سارق حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و به هشداری ماموران بی‌توجهی کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون بکار گیری سلاح وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پراید آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پراید و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 956330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟