حمله خونین  پسر شرور به تازه داماد مقابل دادسرا

به گزارش رکنا، تازه داماد که معجزه آسا زنده مانده بود در دادگاه به تشریح ماجرا پرداخت و برای پسر شرور اشد مجازات خواست.

حمله خونین به تازه داماد

 اوایل زمستان سال گذشته زوج جوانی که برای طرح شکایت به دادسرایی در جنوب تهران رفته بودند مقابل در مورد حمله یک مرد جوان قرار گرفتند. تازه داماد ۲۸ ساله به نام عماد که هدف ۱۲ ضربه چاقو قرار گرفته بود با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت .

وی که پس از چندین عمل جراحی معجزه آسا زنده مانده بود گفت از سوی پسری شرور به نام مسعود مورد حمله قرار گرفته است .

شروع مزاحمت ها بعد از ازدواج

همسر عماد به نام ساناز که شاهد ماجرا بود در تشریح ماجرا گفت: یک سال  قبل وقتی که مجرد بودم با پسری به نام مسعود آشنا شدم .او به من ابراز علاقه کرد. اما پس از مدتی متوجه شدم او از اوباش بدنام جنوب تهران است و چندین سابقه کیفری دارد. به همین خاطر تصمیم گرفتم رابطه ام را با او تمام کنم. اما مسعود دست بردار نبود و  می‌گفت به من علاقمند شده و قصد ازدواج دارد .اما من به خاطر شرارت‌های او رابطه ام را با او تمام کردم و یک سال بعد وقتی عماد به خواستگاری ام آمد با او ازدواج کردم .اما وقتی مسعود فهمید ازدواج کرده ام، مزاحمت‌هایش را شروع کرد .او مدام با من و همسرم تماس می‌گرفت و ما را تهدید می‌کرد. حتی چند بار عکس‌هایی را برایم ارسال کرد و مرا تهدید به مرگ کرد .او در عکس‌ها چاقو را به سمت دوربین گرفته بود و می‌خواست مرا بترساند. به همین خاطر تصمیم گرفتم همراه همسرم به دادسرا بروم و از مسعود شکایت کنم .

وی ادامه داد :بعد از شکایت، او به دادسرا احضار شد .آن  روز من و  همسرم می‌خواستیم به دادسرا برویم  که با مسعود روبه رو شدیم .او یکباره به سمت شوهرم حمله ور شد و ۱۲ ضربه چاقو به او زد و گریخت.

 با اطلاعاتی که تازه عروس به ماموران داده بود پسر شرور ردیابی و بازداشت شد و به زخمی کردن تازه داماد اعتراف کرد.

در دادگاه

 وی در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه عماد روبه روی قضات ایستاد و گفت: من و ساناز به تازگی با هم ازدواج کرده بودیم  که  مزاحمت‌های مسعود شروع شد. همسرم با من صحبت کرد و از من کمک خواست.او گفت قبل از ازدواجمان با مسعود آشنا بوده وبه خاطر شرارت هایش رابطه اش را با او تمام کرده است. من پیشنهاد دادم تا به دادسرا برویم و از او شکایت کنیم .اما آن روز مقابل دادسرا مسعود به سمتم حمله ور شد و ۱۲ ضربه چاقو به من زد .من چندین عمل جراحی انجام دادم و معجزه‌آسا زنده ماندم .حالا برای پسر شرور و سابقه‌دار اشد مجازات می‌خواهم .

ادعای عجیب پسر شرور

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد ادعای عجیبی را مطرح کرد .

وی گفت ش:وهر ساناز مقابل دادسرا وقتی مرا دید به سمتم حمله ور شد و با هم درگیر شدیم. به همین خاطر برای دفاع از خودم به ناچار چاقوکشیدم  و او را زدم.

در این میان شاکی برخاست و گفت: من اصلاً چاقویی همراه نداشتم که مسعود بخواهد در مقابلم از خودش دفاع کند. او به سمتم حمله کرد و مرا زخمی کرد .اما حالا به دروغ می گوید قصد دفاع از خودش را داشته است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

کدخبر: 956036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟