مامور قلابی در دام پلیس افتاد / او از اتباع سرقت می کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، اظهار کرد: آذر ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده خاورشهر توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کلانتری 177 این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: تحقیقات میدانی تیم عملیات کلانتری نشان می‌داد، یک سارق حرفه‌ای در روستاهای اطراف محدوده خاورشهر ابتدا اتباع کشورهای همسایه را شناسایی کرده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: ماموران کلانتری خاورشهر پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در بیست و ششم آذر ماه مخفیگاه متهم را نیز در خاورشهر ردیابی کردند. 

طرهانی ادامه داد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات  نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم از مخفیگاه وی کشف شده است، گفت: متهم 41 ساله پس از انتقال به کلانتری هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر 11 فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در محدوده خاورشهر اعتراف کرده که جهت شناسایی مالباختگان تحت نظر قرار گرفته است.

کدخبر: 955925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟