قتل خونین مرد همسایه به خاطر فشار آب ساختمان / جنایت شوک آور در ملارد

به گزارش خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده از  چند روز پیش در یکی از محله های ملارد بر سر درگیری 2 همسایه دریک ساختمان مسکونی شروع شد.

وقتی گشت پلیس در محل درگیری حضور یافت با پیکر خونین مرد جوانی که همسایه طبقه اول ساختمان بود رو به رو شدند علی رغم تلاش تیم پزشکی مرد جوان در دم جان باخت و عامل جنایت که همسایه طبقه دوم بود در صحنه جنایت توسط ماموران پلیس بازداشت شد.

عامل جنایت خیلی زود به اداره پلیس آگاهی منتقل شد وپس از اظهار ندامت و پشیمانی مدعی شد هرگز قصد کشتن مقتول را نداشتم ماجرای درگیری ما زمانی شروع شد که ساختمان به خاطرمشکل پمپ آب ساختمان با کمبود فشار آب مواجه بود و همیشه این مشکل را داشتیم .

 وقتی برای استحمام از همسایه طبقه اول خواستم که آب را باز نکنند اما این ماجرا به دعوا ختم شد ابتدای دعوا با درگیری کلامی بین همسرم و همسر مقتول شروع شد بعد دعوای ما زمانی بالا گرفت که همسایه از افرادی برای معرکه کمک خواسته بود من آنقدر خشمگین شده بودم  که خون مقابل چشمانم را گرفته بود شدت عصبانیت باعث شده بود ، بدون اینکه متوجه باشم چه کار میکنم دست به چاقو شدم و به سراغ مرد همسایه رفتم تا اورا بترسانم اما نمی‌دانم چه شد که چاقو به او اصابت کرد و حالا از جنایتی که رخ داده است به شدت پشیمانم.

سرهنگ خدایی رئیس پلیس ملارد درپایان با تاکید براینکه کنترل خشم در حل مسائل بسیار حائز اهمیت است گفت:متاسفانه در بسیاری از درگیری ها که رخ می‌دهد افراد عصبانی بدون آنکه انگیزه قتل در ذهن داشته باشند مرتکب جنایت می شوند .

وی به مردم توصیه کرد برای حل مسائل و چالش های روزمره زندگی با سعه صدر برخورد کنند رفتارهای هیجانی و احساسی سرانجام خوشی دربر نخواهد داشت .

کدخبر: 955067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟