قاتل جوان پاساژ پارسیان شهریار قصاص شد / صبح امروز صورت گرفت + جزییات

رسیدگی به این پرونده از 10 فروردین ماه سال ۸۸ به دنبال وقوع جنایتی هولناک مقابل پاساژی در شهریار آغاز شد .رهگذرانی که از مقابل پاساژ پارسیان عبور می‌کردند با 3 برادر قمه به دست روبه رو شدند که به سوی پسر جوانی به نام کامران حمله کردند و با قمه به جان او  افتادند.آنها قبل از اینکه رهگذران فرصت کنند با پلیس تماس بگیرند پا به فرار گذاشتند.

 کامران به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد. دوربین مداربسته مقابل پاساژ نشان می داد 3 برادر به نام های مجید، معین و مبین، که از دوستان  کامران  بودند وی را به کام مرگ کشانده اند.

بازداشت عاملان قتل مقابل پاساژ در شهریار

 پلیس به ردیابی 3 برادر پرداخت اما در یافت آنها پس از جنایت به محل نامعلومی گریخته اند. 5 ماه از جنایت گذشته بود که پلیس رد 3 برادر را در کوههای آوج یافت و آنها را بازداشت کرد. آنها به درگیری قبلی با کامران و قتل وی اعتراف کردند.

  3 برادر به اتهام مشارکت در قتل در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. در آن جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند. سپس  3 برادر به حمله خونین به قربانی اعتراف کردند و به تشریح ماجرا پرداختند.

 به این ترتیب قضات دادگاه، 3 برادر را به قصاص محکوم کردند. مدتی از صدور حکم قصاص نگذشته بود که  مادر کامران اعلام کرد کامران با برادر بزرگتر آنها به نام مجید درگیر بوده و عامل اصلی جنایت مجید است. زن سالخورده از دو برادر کوچک گذشت کرد. به این ترتیب معین و مبین  پس از گذراندن دوره محکومیت شان از زندان آزاد شدند و حکم قصاص مجید در دیوان عالی کشور تایید خورد و قطعی شد.

اعدام در زندان

14 سال پس از جنایت مجید که در لیست اعدامی ها قرار داشت صبح امروز در زندان پای چوبه دار رفت و حکم قصاص اجرا شد.

کدخبر: 954906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟