اعدام برای پسر جوانی که بخاطر مادرش آدم کشت + جزییات

به گزارش رکنا، اردیبهشت ماه امسال زن جوانی به پلیس آگاهی پاکدشت رفت و از ناپدید شدن همسر 53 ساله‌اش به نام فرهاد خبر داد.

وی گفت: همسرم راننده پژو است و با ماشین مسافر کشی می‌کند. او دیروز صبح برای کار از خانه بیرون رفت و دیگر باز نگشت. گوشی موبایلش خاموش شده و نگران او هستم.

 با این شکایت تلاش برای افشای راز ناپدید شدن مرد راننده آغاز شد. ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بررسی فهرست مکالمات تلفنی فرهاد پرداختند و دریافتند آخرین بار با پسر ۲۲ ساله‌ای به نام اشکان تماس داشته است.

ماموران در گام دیگری از تحقیقات به استعلام شماره پلاک خودرو فرهاد پرداختند و دریافتند و خودرو فرهاد را که مقابل خانه‌ای در پاکدشت پارک شده بود شناسایی کردند.ماموران با تکمیل تحقیقات دریافتند فرهاد آخرین بار به خانه یک مادر و پسر رفته بود.

 با افشای این ماجرا مشخص شد پسری که مرد راننده به خانه وی رفته بود اشکان است.

به این ترتیب پسرجوان و مادرش تحت بازجویی قرار گرفتند.

اعتراف به جنایت

زن ۵۰ ساله به ماموران گفت: من شاغل هستم و با پسرم زندگی می کنم. من بیشتر اوقات برای رفتن به محل کارم ماشین کرایه می‌کنم .به تازگی پسرم قصد داشت یک خودرو بخرد .وقتی سوار ماشین فرهاد شدم و با او صحبت کردم فهمیدم قصد دارد ماشینش را بفروشد. به همین خاطر برای  معامله ماشین او را به خانه‌ام دعوت کردم.

وی ادامه داد: پسرم و فرهاد در حال صحبت درباره قیمت ماشین بودند و من به سرویس بهداشتی رفته بودم که وقتی بازگشتم متوجه درگیری میان آنها شدم .پسرم شالی را دور گردن فرهاد پیچید و او را خفه کرد. من که ترسیده بودم شبانه همراه پسرم جسد را به حاشیه پاکدشت بردیم و رها کردیم .

به دنبال اظهارات این زن جسد مرد راننده کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

 پسر جوان به ناچار  به قتل اعتراف کرد و گفت :من با افراد زیادی در رفت و آمد هستم و شخصیت ‌ها را به خوبی می‌شناسم. آن روز فرهاد برای معامله ماشین به خانه‌مان نیامده بود. من متوجه شدم او به مادرم نظر دارد .به همین خاطر عصبانی شدم و کنترل اعصابم را از دست دادم و او را خفه کردم .بعد از قتل مادرم در حمل جسد به من کمک کرد.

پسرجوان به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم او رسیدگی شود .این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته‌اند.

کدخبر: 954892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟