بازداشت دزدان خانه های محله جنت آباد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم  پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت اموال و مدارک هویتی از منازل در محدوده جنت آباد و غرب تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 138 این پلیس قرار گرفت و ماموران با حضور در محل های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان و خودرو پراید که متهمان به آن به محل های سرقت مراجعه کرده بودند را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پراید در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان های خلوت سوژه های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ و انبارهای ساختمان را سرقت می کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران افزود: گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری خودرو متهمان را مشاهده و بلافاصله ماموران دستور توقف آنرا را اعلام کردند.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی خودرو متهمان متوقف و از متهمان تعدادی ساعت مچی، وسایل الکترونیکی و مدارک هویتی مسروقه کشف و همچنین خودرو متهمان توقیف شد.

سرهنگ مافی ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری، هر 2 متهم به 15 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.

به گفته این مقام پلیسی، تحقیق از متهمان برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 954048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟