اولین عکس و اسامی کشته های مرکز انتقال نفت برداسپی در کوهدشت + جزییات

به گزارش رکنا، سید عزت‌اله میرحسینی سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران روز یکشنبه - نوزده آذر ماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع این حادثه که بعدازظهر روز گذشته (شنبه، ۱۸ آذرماه) در مرکز انتقال برداسپی کوهدشت لرستان به‌وقوع پیوست بلافاصله نیروهای امدادگر، متخصصان HSE و حراست به محل حادثه  اعزام شدند، اما متأسفانه شدت گازگرفتگی منجر به فوت هر ۵ نفر شد.

وی افزود: فوت‌شدگان  از کارکنان  شرکت ارگ‌سازان ناده بودند که فعالیت لایروبی مخازن را برعهده داشتند آنان وارد مخزن ۲۰ میلیون لیتری نفت خام مرکز انتقال نفت برداسپی واقع در کوهدشت لرستان شده بودند که به‌دلیل گازگرفتگی جان باختند.

سخنگوی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان و تسلیت به همکاران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، بیان کرد: حسن لطفی، علی احمدجو، امین طالبیان، علی‌اکبر جباری و محمد احمد جو از جانباختگان این حادثه بودند.

میرحسینی تأکید کرد: موضوع حادثه از نخستین ساعات پس از اعزام گروه‌ها و متخصصان واحدهای HSE، آتش‌نشانی و حراست به منطقه در حال بررسی است و  پس از بررسی‌های کارشناسان، جزییات بیشتری درباره ابعاد این حادثه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کدخبر: 953737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟