فیلم گفتگو با پدر جنگلبان کشته شده کردکویی / بین 2 دوست قدیمی در جنگل چه گذشت؟

به گزارش اختصاصی رکنا، بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۶ آذر حسن کابوسی جنگلبان کردکویی پس از آغاز شیفت گشت زنی خود دچار حادثه شد که پس از رسیدن عوامل اورژانس و به دلیل صعب العبور بودن آن منطقه ،تلاش‌های تیم‌های اورژانس و پزشکی برای احیای وی کاملاً بی‌نتیجه ماند و او به کام مرگ فرو رفت.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که مقتول صبح همان روز به همراه یکی از دوستانش برای گشت زنی به منطقه استحفاظی خود رفته و بعد از چند ساعت دچار حادثه شده است و  بنابر اظهارات شهود، ماموران انتظامی شهرستان گلستان صبح امروز 2 نفر مظنون به قتل او را بازداشت کردند و در نهایت یکی از این متهمان لب به اعتراف گشود.

قاتل که مردی 46 ساله است به ماموران انتظامی گفته است، از سال های خیلی دور با حسن آشنا بوده و هنگامی که برای گشت زنی به جنگل رفته بودند گلوله از سلاح او اشتباها خارج شده و به حسن برخورد می کند، وقتی متوجه مرگ دوستم شدم از ترس فرار کردم.

در ادامه خبرنگار رکنا پس از اعتراف این قاتل با رمضان کابوسی پدر جنگلبان جوان تماس گرفته و با او گفتگویی کوتاه انجام دادیم که در ادامه با هم می خوانیم .

گفتگو با پدر جنگلبان کردکویی

پدر حسن کابوسی در خصوص بازداشت قاتل پسرش به خبرنگار رکنا گفت: این 2 نفر (پسرم و متهم) از دوستان خیلی قدیمی بودند و همیشه باهم به گشت زنی و گشت در جنگل می رفتند. روز گذشته حسن و قاتل باهم برای گشت زنی رفته بودند که گویا تیر از اسلحه او اشتباهی خارج شده و به پسر من برخورد می کند .

رمضان کابوسی در جواب سوال خبرنگار رکنا در خصوص امکان درگیری و اختلافات شخصی بین پسرش و قاتل که منجر به قتل شده باشد گفت: نه هیچ قصدی در بین نبود، این 2 نفر مانند برادر بودند و  دوستی آنها به خیلی سال قبل تر بر می گردد، این اتفاق فقط یه حادثه بود و هیچ عمدی در آن نبود.

او در ادامه افزود: ساعات ابتدایی صبح امروز نیروی انتظامی قاتل پسرم را شناسایی و او را بازداشت کرد، من هم او را میشناسم و از قدیم با هم به جنگل می رفتیم و هم اکنون با من و ماموران و قاضی برای بازسازی صحنه به محل جرم می رویم.

این پدر داغ دیده در انتها از مسئولین مربوطه در خواست کرد تا مرگ پسرش را فراموش نکند و  3 فرزند حسن کابوسی را تحت حمایت خود قرار دهند و به او و همسرش کمک کنند.

مرگ تلخ جنگلبان کردکویی

حسن کابوسی جنگلبان جوان 38 ساله 2 فرزند دختر(7 و 10ساله) و یک فرزند پسر (5ساله) دارد که روز گذشته بر اثر شلیک تیر هنگام گشت زنی جان خودش را از دست داد و به خاطر یک اشتباه به کام مرگ فرو رفت.

کدخبر: 953255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟