اعتراف قاتل جنگلبان کردکویی / چگونه به حسن کابوسی شلیک شد؟!

به گزارش خبرنگار رکنا در گلستان،امیر باقری فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در جمع خبرنگاران گفت: قاتل حسن کابوسی  صبح امروز 17 آذر ماه با مشاهده مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

امیر باقری در ادامه به روند پرونده اشاره کرد و افزود: روز گذشته خبر فوت حسن کابوسی جنگلبان در شهرستان کردکوی به پلیس گزارش شد که بلافاصله پس از تحقیقات انجام شده فرد مظنون یک مرد حدود 46 ساله با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردکوی اضافه کرد: به دلیل تناقض‌گویی‌های متهم در تحقیقات و با توجه به اطلاعات کسب شده توسط ماموران انتظامی شهرستان کردکوی، این  متهم تحت نظر پلیس و در مسیر تحقیقات بیشتر قرار گرفت.

باقری گفت: همزمان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران ادامه داشت تا اینکه امروز متهم پس از مواجه شدن با مستندات و اطلاعات کامل پلیس، به جرم خود اعتراف کرد.

وی افزود: متهم در اعترافات خود گفت: که مقتول از آشنایانش است و روز وقوع حادثه با هم به جنگل رفته بودند و متاسفانه اسلحه به صورت سهوی شلیک شده و به حسن کابوسی اصابت کرد.

فرمانده انتظامی کردکوی ادامه داد: براساس اعترافات اولیه متهم، با توجه به خونریزی شدید مقتول و همچنین واقع شدن محل حادثه در منطقه صعب‌العبور ، رساندن مقتول به مرکز درمانی با کندی انجام شد و متاسفانه حسن کابوسی فوت کرد.

باقری گفت: در حال حاضر تحقیقات تکمیلی برای این پرونده و کشف جزئیات بیشتر ادامه دارد،گزارش‌های تنظیمی و اعترافات متهم و ادله و مستندات موجود برای تصمیم قضایی به مرجع قضایی ارسال شده و متهم همچنان تحت نظر و تحقیق پلیس است.

 

کدخبر: 953237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه کرامتی راد
آیا این خبر مفید بود؟