ببینید/  آخرین فیلمی که از تتلو در ایران منتشر شد

به گزارش رکنا: امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که از سال 97 در ترکیه زندگی می کرد و با حواشی زیادی روبرو بود تا اینکه در تاریخ  11آذر ماه 1402  پلیس ترکیه او را بازداشت و سپس صبح روز 15 آذر ماه از طریق مرز بازرگان تحویل مقامات قضایی ایران شد که در نهایت صبح روز 16 آذر ماه به تهران استرداد شده و تحویل مقامات قضایی تهران‌ شد و در حال حاضر بازداشت است.

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفته بود: با عنایت به مفتوح بودن پرونده‌های امیرحسین مقصودلو در دادسرای تهران، نامبرده پس از تفهیم اتهام و صدور قرار قانونی و اقدامات قضایی لازم تحت الحفظ به تهران منتقل و تحویل مقامات قضایی ذی‌صلاح گردید.

این فیلم اولین ساعات لحظه ورود تتلو به ایران را نشان می دهد.

جرم های مرتکب شده تتلو و علت بازداشت او چه بود؟

تتلو  بنابر این گزارش؛ شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند. مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند.

تتلو طی سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای را در جهت گسترش فساد و فحشا در بین جوانان و نوجوانان داشته است. این خواننده بیشتر آثار سال‌های اخیرش مغایر با اصول اخلاقی بوده تا حدی که در زمره هیچیک از آثار هنری قرار نمی‌گیرند.

فساد اخلاقی و رفتاری تتلو در مدت حضورش در ترکیه تا حدی پیش رفت که او در هیچ یک از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی اجازه اداره حساب کاربری را ندارد و مطابق قوانین نمی‌تواند اکانت مستقیم با هویت خود داشته باشد.

کدخبر: 953216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟