4 مصدوم در 2 تصادف جاده ای استان زنجان

به گزارش رکنا، غلامرضا بخشوده، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به اینکه شامگاه پنجشنبه گزارش برخورد کوئیک با پژو ۴۰۵ به ندای امداد برای امدادرسانی اطلاع داده شد، اظهار داشت: ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سرخه دیزج و یک تیم پشتیبان از شعبه طارم به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه این سانحه در کیلومتر ۷۸ جاده زنجان به آب‌بر و در سه‌راهی ونیسر اتفاق افتاده بود، افزود: این سانحه رانندگی سه نفر مصدوم برجا گذاشت که تیم های عملیاتی اقدام به انجام کمک‌های اولیه کرده و آنها را تحویل اورژانس دادند.

وی همچنین از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی جیب در کیلومتر ۷۵ جاده ترانزیت زنجان به قزوین در مسیر کوهستانی خبر داد و گفت: ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای صنعت‌کار شهرستان ابهر به همراه با ۲ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

بخشوده افزود: این حادثه یک مصدوم داشت که دچار ترومای سروگردن شده بود که امدادگران پس از انجام کمک‌های اولیه در مسیر انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی از هم‌وطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

 

کدخبر: 953139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟