سقوط مرگبار زن جوان در صحنه تمیز کردن پنجره ها / در ساری رخ داد + جزییات

به گزارش رکنا، زکریا اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران روز پنجشنبه افزود:‌ با اعلام بروز این سانحه در صبح امروز به مرکز پیام اورژانس ساری یک دستگاه آمبولانس به همراه کادر درمانی به محل واقع در خیابان قارن شهر ساری اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌ کادر درمانی اورژانس با حضور در محل شاهد و دیدن بانوی بر زمین افتاده اقدامات اولیه احیای فرد را انجام دادند اما فرد علائم حیاتی نداشت و براثر شدت وارده این بانو در همان لحظه سقوط جان داده بود.

سخنگوی اورژانس مازندران اظهار داشت: بنا به اظهارات شاهدان عینی این بانو مشغول تمیز کردن شیشه پنجره ها بود که از طبقه بالای پاساژ به زیر زمین سقوط کرد و جان باخت.

وی ادامه داد:‌ ماموران اورژانس این فرد را به بیمارستان منتقل کردند.

پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد که درسه ماهه امسال ۳۷ نفر بر اثر حوادث کار در استان جان باختند که ۲۸ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است و تمام فوت شدگان مرد که ۲۶ نفرشان متاهل و ما بقی مجرد بودند.

بر اساس این گزارش، مهم ترین علت مرگ افراد در حوادث کار مازندران مربوط به سقوط از بلندی با ۱۴ نفر بوده است. برخورد با جسم سخت ۹ نفر و برق گرفتگی و سایر هر کدام با ۷ فوتی در رتبه های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

کدخبر: 953032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟