1000 برگه معاینه فنی ابطال شده است /  رفع اثر از 5000 هزار پلاک مخدوش وپوشیده موتورسیکلت

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن هشدار به رانندگان خودروهای دودزا در شهر تهران، گفت: درصورت عدم رسیدگی به وضعیت خودرو، برگه معاینه فنی در لحظه ابطال می شود.

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص اقدامات پلیس در خصوص ابطال معاینه فنی و رفع اثر پلاک موتورسیکلت ها توضیح داد و گفت: در طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از 10 روز پیش تا کنون حدود 1000 دستگاه خودرویی که دود زا بوده و معاینه فنی نداشته اند را متوقف و معاینه فنی آنان را باطل کرده اند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود : دودزا بودن وسیله نقلیه خیلی بیشتر از نداشتن معاینه فنی در حالت عادی آلایندگی ایجاد می کند . یکی از اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ ، ابطال معاینه فنی وسایل نقلیه دارای آلایندگی است . یعنی وسیله نقلیه برای اخذ معاینه فنی مراجعه کرده وحتی آنرا هم گرفته ولی در طی زمان شرایط آنرا از دست داده است . اگر این مورد توسط همکاران بنده در سطح معابر مشاهده می شود ، نسبت به ابطال برگه معاینه فنی خودروی دودزا که شرایط خود را از دست داده اقدام می گردد.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین از آغاز اجرای طرح رفع اثر از پلاک های مخدوشی موتورسیکلت هایی که در معابر و پیاده روها و مقابل مجتمع ها پارک می کنند ، تیم های پلیس راهور تهران بزرگ تاکنون پلاک پوشیده شده و یا مخدودش بیش از 5000 دستگاه از این موتورسیکلت ها را در همان محل رفع اثر کرده اند.

 

کدخبر: 952814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟