این 4 مرد با جعل سند خودرو پولدار شدند / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" در گفتگویی بیان داشت : با اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی ماموران کلانتری 177 این فرماندهی اعضای یک باند جعل اسناد خودرو در محدوده"خاورشهر" کشف شد و رسیدگی به پرونده در دستور کار کلانتری آن محله قرار گرفت.

وی افزود:تحقیقات ابتدایی ماموران نشان می داد؛ 4 مرد جوان با همدستی یکدیگر خودروهای سنگینی را که مشکل انحصار وراثت داشته یا به صورت قاچاق  وارد کشور شده  و یا حتی خودرو های سرقتی که و فاقد مدارک مالکیتی بودندرا تهیه و اقدام به جعل اسناد و مدارک مالکیت آنها نموده و سپس خودروهارا به فروش می رساندند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: عوامل کلانتری خاورشهر پس از بررسی های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم یا مجرمان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان را بدست آوردند؛ با بدست آوردن هویت متهمان و پس از تشریفات قضائی، تیم عملیات کلانتری روز گذشته در یک عملیات پلیسی و منسجم هر 4 متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 3 دستگاه خودرو قاچاق  به ارزش حدودی 25 میلیارد ریال که هیچ گونه اسناد و مدارکی نداشته کشف گردید، متهمان نیز پس از انتقال به کلانتری و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی معترف شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان بیان داشت: متهمان پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند

کدخبر: 951786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟