عامل حمله به پرستار یاسوجی دستگیر شد + جزئیات حادثه

به گزارش رکنا، محمود شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی با هویت معلوم که دوربین‌های مداربسته تمامی این صحنه‌ها را ضبط کرده‌اند با یک چاقو به پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج حمله ور و رگ گردن او را با چاقو بشدت زخمی کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در جمع همکاران پرستار در بیمارستان شهید جلیل هستم و پرستار مجروح نیز زیر تیغ جراحان قرار گرفته است، اظهارداشت: تمامی اقدامات لازم برای نجات جان پرستار از سوی کادر درمانی انجام و البته بنا بگفته پزشکان متخصص جراح، خطر مرگ پرستار رفع شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اظهار تاسف از وقوع این حادثه تلخ برای پرستار بیمارستان شهید جلیل، خاطرنشان کرد: پرستار مجروح بدلیل مصرف داروهای بیهوشی به هوش نیامده اما امیدواریم هرچه زودتر وی را در جمع همکاران خود ببینیم.

شهامت در پاسخ به این سئوال که آیا پرستار مجروح به کُما رفته است یا خیر؟ هم یادآور شد: پرستا به کُما نرفته و مراقبت‌های لازم پزشکی صورت می گیرد تا هرچه زودتر به هوش بیاید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از دستگیری ضارب در همان دقایق اولیه این سانحه خبرداد و اظهار داشت: ضارب هم اکنون در اختیار نیروی انتظامی قرار دارد.

شهامت در پاسخ به این سئوال که شنیده می شود پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج در اعتراض به این درگیری و مجروح شدن همکار خود، هم اکنون اقدام به تحصن کرده‌اند، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ هم ادامه داد: این موضوع صحت ندارد و در قسمت اداری بیمارستان در حال صحبت کردن با همکاران هستیم.

وی گفت: بعد از اتمام جلسه نیز، همکاران به سرکار خود می‌روند و به بیماران و مراجعه کنندگان خدمات رسانی خواهند کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه پرستار مجروح شده مَرد بوده است، یادآورشد: وی دارای سابقه‌ای حدود شش ساله در بیمارستان بوده و از پرستاران نمونه و بااخلاق ما در بیمارستان شهید جلیل یاسوج است.

شهامت از دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد مُصرانه خواست نسبت به ضارب اقدامات قاطع قانونی را انجام تا شاهد تکرار چنین حوادث تلخی در بیمارستان ها و سایر اماکن بهداشتی و درمانی نباشیم.

کدخبر: 951362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟