تنبیه مرگبار مادر بی رحم برای دختر 13 ساله اش / دختربچه تسلیم مرگ شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: صبح روز گذشته سه‌شنبه هفتم آذرماه‌، مرگ مشکوک دختر خردسالی از سوی پزشکی قانونی تهران به تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، کارآگاهان خیلی زود تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در تحقیقات میدانی پی بردند، دختر 13 ساله اهل کشور افغانستان که آثار کبودی روی بدنش دارد احتمالا بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی‌سیم کارآگاهان جنایی پیچید و خیلی زود پدر مقتوله دستگیر و هدف تحقیقات گرفت؛ وی در اظهارات ضد و نقیضی گفت؛  دخترم غذا نمی‌خورد و شیطنت می‌کرد که این موضوع باعث ناراحتی من و همسرم شده بود. روز حادثه من و همسرم عصبانی شدیم و چند ضربه به فرزندم زدیم که ناگهان حال او بد شد و از هوش رفت؛ پس از اینکه او را به بیمارستانی در جنوب تهران رساندم از ترس مدعی شدم که مرگ طبیعی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با دستور قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 950933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟