بازداشت سارق 2 میلیاردی در کن / در یک تعقیب و گریز رخ داد

  به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین مافی" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: 7 آذر ماه ماموران کلانتری 142 کن در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پراید که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان عبور می کرد مشکوک می شوند .

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک خودروی پراید به طرز ماهرانه ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب وارد کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد ادامه داد: ماموران با استفاده از طرح مهار و شگرد های پلیسی موفق شدند متهم را متوقف و دستگیر کنند.

سرهنگ  مافی گفت: از صندوق عقب خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت ، ضبط، باطری ، ساب، آمپیلی، کامپیوتر خودرو و ابزار کار برقی سرقتی مجموعا به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان های خلوت تهران و 18 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: متهم دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کدخبر: 950680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟