پایان کار سارق تک رو در تعقیب و گریز پلیسی در باغ فیض

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: 5 آذر ماه عملیات کلانتری 140 باغ فیض در حال گشت زنی در محدوده بلوار ابوذر تهران به راکب یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، و تعقیب و گریز موتورسیکلت متوقف و متهم دستگیر شد.

سرهنگ مافی ادامه داد: در بررسی های بیشتر از کوله پشتی متهم اموال مسروقه شامل 3 دستگاه تلفن همراه، گردنبند و 2 دستبند طلا به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت موبایل قاپی میباشد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری 140 باغ فیض قرار گرفت و متهم بهمراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کدخبر: 949894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟