قتل فجیع زن جوان به دست دختر دانشجویش / دختر 19 ساله از دانشگاه تعلیق شده بود + عکس

به گزارش رکنا، سیدنی پاول 19ساله که دانش‌آموز درسخوان و کاپیتان تیم فوتبال دبیرستان بود، توانست یک بورس تحصیلی برای دانشگاه مانت یونیون در آلیانس اوهایو به دست آورد و از پاییز 2019 تحصیل در این دانشگاه را آغاز کرد.

او در دسامبر 2019 اما به‌دلیل مشروط شدن در درس‌هایش، به حالت تعلیق از دانشگاه درآمد. اما به‌دلیل ترس از واکنش‌های خانواده این ماجرا را از آنها پنهان کرد. دختر جوان برای اینکه خانواده‌اش از راز او باخبر نشوند، 3‌ ماه به محوطه دانشگاه می‌رفت و وانمود می‎کرد که به کلاس‌های خود می‌رود. تا اینکه در 3 مارس 2020 مادرش به ماجرا مشکوک شد و با مدیران دانشگاه تماس گرفت تا از اوضاع باخبر شود اما در همان زمان که او داشت با دانشگاه صحبت می‌کرد، کارکنان دانشگاه صدای جیغ و صداهای عجیبی را آن سوی تلفن شنیدند و ناگهان تلفن قطع شد.

مسئولان دانشگاه با پلیس تماس گرفتند و مأموران خود را به خانه پاول‌ها رساندند و در نزدیکی خانه، سیدنی را که اوضاع آشفته‌ای داشت دستگیر کردند. آنها سپس وارد خانه شدند و جسد بی‌جان مادر سیدنی را غرق در خون در آشپزخانه یافتند.

پزشکی قانونی اعلام کرد که این زن بر اثر ضربه جسم سخت بر سرش و 23 ضربه چاقو به گردن به قتل رسیده و سیدنی در بازجویی‌های پلیسی گفت: مادرم با تلفن در حال صحبت با دانشگاه بود و وقتی متوجه شدم رازم در حال فاش شدن است با ماهیتابه به سر او و چندین ضربه چاقو به گردن او زدم.

به این ترتیب سیدنی دستگیر و متهم به قتل شد. اکنون بعد از 3سال قاضی او را به حبس ابد محکوم کرد و قرار است وی بقیه عمرش را در زندان بگذراند.

کدخبر: 949825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟