فیلم / حمله قاتل سریالی گربه ها به خانه همسایه ها بعد آزادی ! / همسایه ها : در خطریم !

به گزارش خبرنگار رکنا، روز جمعه رکنا گزارشی از کشف چندین لاشه گربه در خیابان های محله فردوس منتشر کرد که اهالی این منطقه در گفت و گو با خبرنگار رکنا اعلام کردند یکی از ساکنان محل که یک زن است و مدت هاست برای همسایه ها مشکل آفرینی می کند، این گربه ها را کشته است.

شهروندان خیابان ابراهیمی جنوبی واقع در بلوار فردوس شرق، متوجه موضوع عجیبی در خصوص قتل عام گربه های محله خودشان شدند و پس از بررسی بوی بد در محله و علت کم شدن تعداد این گربه ها با صحنه عجیبی روبرو شدند. آن ها هر سمت خیابان را نگاه می کردند لاشه گربه ای را پیدا می کردند که به طرز وحشتناکی کشته شده بودند.

بعد از مشاهده این صحنه توسط اهالی محله شهرزیبا این موضوع با کلانتری شهر زیبا مطرح شد و ماموران کلانتری برای بررسی دقیق این ماجرای دلخراش وارد صحنه شدند که پس از بررسی متوجه حضور یک زن با زندگی کاملا عجیب  شدند.

همسایه ها به ماموران گفته بودند احتمال می دهیم این زن با موضوع مرگ و سلاخه گربه ها ارتباط داشته باشد و بر همین اساس روز گذشته با حضور تعداد زیادی از شهروندان محله شهر زیبا در جلوی در خانه این زن ماموران وارد شدند و طبق ادعای اهالی محل ،جسد گربه های زیادی در خانه این زن بود که هر کدام به طرز وحشتناکی کشته شده بودند، زن بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

آزادی زنی که متهم به قتل و عام گربه های تهران است

2 آذرماه ماجرای بازداشت زن جوانی به جرم کشتن گربه های محله ای در فردوس خبر ساز شد.

در این گزارش آمده بود این زن با عنوان های مختلف گربه های خیابانی را سلاخی کرده و سپس آنها را فریز می کرد که ماموران کلانتری 133 شهرزیبا برای بازداشت این زن به جرم گربه کشی به محل حادثه اعزام شدند.

همزمان با این گزارش ها وقتی پلیس به صحنه رسید این زن را ابتدا به جرم مشهود آتش افروزی با بنزین دستگیر کردند تا درباره گربه کشی ها هم بررسی صورت بگیرد.

پلیس در بررسی های میدانی در لحظه حضور و در حالیکه همسایگان تصاویری از گربه کشی در محله شان را داشتند در خانه زن تنها با 11 گربه زنده مواجه شدند  و اثری از لاشه گربه در خانه اش ندیدند و در حالیکه همسایه ها تاکید داشتند لاشه گربه ها را در فضایی خالی محله شان بیرون می اندازد پس از دستگیری زن تنها متوجه شدند در سوابق این متهم بیماری اعصاب و روان مشهود است.

زن گربه کش بعد از انتقال  به  بیمارستان رسول اکرم  24 ساعت بعد  آزاد شد  و قرار است همسایه ها با مراجعه با دادسرای محل از این زن بخاطر گربه کشی شکایت کنند.

زن بعد از آزادی دوباره برای همسایگان مزاحمت ایجاد کرد

تصویری که به دست رکنا رسیده است حاکی از این است که این زن بعد از آزادی با برگشت به محل باردیگر شروع به آزار و اذیت همسایگان کرده است. شهروندان تاکید دارند شرایط رفتاری این زن نیازمند بررسی روان درمانی است و شرایط وی عادی به نظر نمی رسد و برای اهالی خطرناک است.

 

 

کدخبر: 949747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟