عامل قطعی برق شهر گیلان دستگیر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا حدادی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان، با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق از سطح معابر گیلان طی هفته‌های گذشته، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت دریافتند که این سرقت‌ها در نیمه‌‎های شب صورت گرفته است. 

وی به شناسایی هویت سارق این پرونده‌ها با استفاده از شگردهای فنی و پلیسی اشاره کرد و گفت: این فرد با هماهنگی قضائی در شهرستان رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از اعتراف سارق سابقه‌دار به ۹ فقره سرقت سیم برق و کشف آلات و ادوات جرم در شهرستان‌های رشت و رودسر از متهم خبر داد و افزود: ارزش اموال سرقتی توسط سارق حدود یک‌صد میلیون ریال است و سارق ۴۰ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام که با قرار صادره روانه زندان شد. 

حدادی، پیشگیری از وقوع انواع سرقت، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی دانست و بیان کرد: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد. 

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم گفت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسؤولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

کدخبر: 949499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟