نقشه بچگانه برای فرار از خانه ! / آرمیتا در خانه باغ پسر 15 ساله مخفی بود !

به گزارش رکنا ، چند روز قبل مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن دخترش خبر داد و گفت: با همسرم صبح از خانه بیرون رفتیم اما وقتی برگشتیم از آرمیتا، دختر 15 ساله‌ام خبری نبود.

 کوله پشتی و وسایل شخصی‌اش هم داخل خانه نبود. با این تصور که به خانه دوستش رفته، ساعتی منتظر ماندیم و بعد با تلفنش تماس گرفتیم که جواب نداد بعد هم خاموش شد.

با شکایت مرد جوان تحقیقات کارآگاهان برای یافتن دختر نوجوان آغاز شد اما ساعتی بعد وی بار دیگر به اداره پلیس رفت و گفت: از خط تلفن دخترم پیامی دریافت کردم که نوشته بود دخترم را ربوده‌اند و برای آزادی‌اش باید پول پرداخت کنم. آنها مرا تهدید کردند که اگر از این ماجرا به پلیس حرفی بزنم، آرمیتا را می‌کشند.

سرنخی از دختر ربوده شده

به دنبال اظهارات پدر آرمیتا و ردزنی‌های پلیسی مشخص شد که آخرین بار تلفن همراه دختر جوان در خانه باغی اطراف تهران روشن شده است. با شناسایی خانه ویلایی، کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس جنایی، راهی خانه باغ شده و با ورود به آنجا با آرمیتا و پسری 15 ساله مواجه شدند.

دختر نوجوان با دیدن مأموران گفت: با این پسر مدتی قبل در اینستاگرام آشنا و با هم دوست شدیم دیروز که برای ملاقات با او از خانه بیرون رفتم او مرا به این باغ که می‌گفت مال پدرش است آورد اما با تهدید چاقو مرا گروگان گرفت و وادارم کرد به پدرم پیام بدهم و برای آزادی‌ام از او پول بخواهم.

آدم‌ربایی ساختگی

در حالی که آرمیتا چنین اظهاراتی داشت، پسر نوجوان منکر ماجرا شد و گفت: آدم‌ربایی در کار نبود. آرمیتا مدام از خانواده‌اش گلایه داشت و می‌گفت آنها اذیتش می‌کنند و اجازه نمی‌دهند با دوستانش به مسافرت و تفریح برود. بعد وقتی فهمید خانواده‌ام به مسافرت رفته‌اند با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد از خانه فرار کند و چند روزی پیش من باشد من هم او را به اینجا آوردم. از ماجرای آدم‌ربایی و پیامک‌های تهدید‌آمیز درخواست پول هم بی‌خبر هستم.

بدین ترتیب دختر نوجوان، دوباره تحت بازجویی قرار گرفت و سرانجام راز آدم‌ربایی ساختگی را برملا کرد و گفت: می‌خواستم پدر و مادرم را بترسانم تا هم بیشتر قدر مرا بدانند و هم مقداری پول از آنها بگیرم چون این اواخر خیلی به من سخت می‌گرفتند و محدودم کرده بودند به همین خاطر این نقشه را کشیدم.

با اظهارات دختر نوجوان، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

کدخبر: 948816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟