دست مرد تهرانی درسوراخ توالت گیر کرد

به گزارش رکنا ؛ عصر روز گذشته گوشی تلفن همراه مردی به درون کاسه سرویس بهداشتی افتاد و همین موضوع نیز سبب شد تا این مرد برای خارج کردن گوشی تلفن همراهش دست خود را داخل لوله سرویس بهداشتی کند. درپی این اقدام اما دست مرد میانسال در همان محل گیر کردن و امکان خارج کردن دستش فراهم نمی‌شود. در ادامه خانواده این مرد با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از آتش‌نشانی درخواست کمک کردند.

با دریافت این گزارش، عوامل ایستگاه ۱۲۵ و گروه نجات ۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حوالی ساعت ۱۸:۱۰ روزگذشته به محل حادثه واقع  در شهرک ولی عصر اعزام شدند. با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که دست مرد ۵۷ ساله هنگام تلاش برای بیرون آوردن گوشی تلفن همراه خود، تا آرنج در کاسه توالت گیر کرده است. همچنین به مرور زمان تورم دست این مرد نیز بیشتر شده بود.

عوامل آتش‌نشانی به سرعت کف سرویس بهداشتی را شکافته و در شرایطی که مراقب بودند تا جراحتی به دست این مرد وارد نشود، پس از گذشت حدود یک ساعت دست این فرد را رهاسازی کرده و به ماموریت خود خاتمه دادند.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در همین راستا به مردم هشدار داد که هنگام سقوط وسایل گرانبها به داخل سرویس بهداشتی از وارد کردن دست خود به لوله آن جدا پرهیز کنند، چرا که احتمال وقوع چنین حوادثی وجود دارد.

 

کدخبر: 948127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟