فیلم وحشتناک از شلیک مردان مسلح در کافه سیدنی خرمشهر / بی رحمانه شلیک کردند + جزییات

به گزارش رکنا، به دنبال درگیری در جمعه شب ۲۹ مهرماه سال 1400در یک کافه معروف در ساحلی خرمشهر، 2 فرد مسلح به دلیل اختلافات با صاحب اصلی ملک اقدام به تیراندازی با کلت کمری و کلاشینکف به افراد درون کافه کردند و از محل متواری شدند.

در این تیراندازی خون بار 5 نفر که قصد جلوگیری از تیراندازی را داشتند هدف گلوله قرار گرفتند و به بیمارستان منتقل شدند.

محسن که در آن شب مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به خبرنگار رکنا گفت: من بازنشسته شیلات شهرستان خرمشهر هستم روز جمعه 29 مهرماه 1400برای کمک به کافه پسرانم که در ساحلی خرمشهر آن را اجاره کرده بودند رفتم که ناگهان فردی با سلاح کلاشینکف وارد کافه شدند و قصد تیراندازی به سمت مشتریان را داشتند باتوجه به شلوغی کافه در آن موقع، پسرانم برای اینکه کسی آسیب نبیند به مرد کلاش به دست حمله کردند. قصد گرفتن سلاح او را داشتند که او بارها از اسلحه خود استفاده کرد و اقدام به شلیک کرد وصدای جیغ فریاد خانواده ها درکافه بلند شد.

محسن گفت: بلافاصله برای خلع سلاح کردن مرد مسلح وارد عمل شدم وبه کمک پسرانم رفتم که یکدفعه فردی با در دست داشتن کلت کمری وارد کافه شد و به سمت پاهای من 2 پسرم و 2 نفر دیگر تیراندازی کرد و از محل گریختند.

وی ادامه داد: عاملان این تیراندازی که گویا  اصلی ملک مشکلات قبلی داشتند و به همین دلیل به کافه پسرانم حمله کرده بودند. پس از مدتی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند وسلاح به کار رفته در صحنه نیز از آنها کشف گردید و به مقام قضایی معرفی شدند و این افراد به اتهام حمل مواد مخدر تحت تعقیب پلیس استان فارس بودند که بانیابت قضایی در اختیار مأموران فارس قرار گرفتند.

محسن گفت: این افراد چند ساعت قبل از تیراندازی در کافه پسرانم به سمت یک جیگرکی در ساحلی خرمشهر نیز به دلیل نامعلومی حمله کرده بودند.

وی ادامه داد: در این حادثه به دلیل اصابت گلوله پای پسرم معیوب شده است  وخودم نیز چند سانت از یکی از پاهایم کوتاه تر شده و قادر به راه رفتن نیستم.   

محسن درپایان گفت: روند پرونده قضایی این افراد خیلی طولانی شده است  امیدواریم هر چی زودتر تکلیف پرونده مشخص شود و دستگاه قضایی با این دو فرد قانون شکن برخورد عبرت آموزی کنند.

علی رنجکش

کدخبر: 948073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟