دستگیری ۲۳۶ معتاد متجاهر در اهواز

به گزارش رکنا، سعید داراب‌نیا رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح آرامش در اهواز اظهار کرد: این طرح با هدف پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی به مدت ۴۸ ساعت در این کلانشهر اجرایی شد.

 وی با بیان اینکه ماموران با انجام کار‌های فنی و پلیسی موفق به شناسایی عوامل توزیع و خرید و فروش مواد مخدر در سطح اهواز شدند، عنوان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با بیان این مطلب که در این طرح تعداد ۱۶۹ نفر خرده فروش مواد مخدر و تعداد ۲۳۶ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 داراب‌نیا از توقیف ۲ دستگاه خودرو متخلف در استان خوزستان خبر داد و بیان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود تا مردم در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

علی رنجکش

کدخبر: 947331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟