بازداشت 2 مرد 23 میلیاردی در آبادان / ماهرانه پول به جیب می زدند

به گزارش رکنا، سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش شیرآلات ساختمانی و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم پس از حضور در یکی از استان های همجوار، اقدام به خرید شیرآلات ساختمانی کرده و با جلب اعتماد فروشنده در ازای وجه مورد معامله پس از ارائه ی یک فقره چک، کالاها را به شهرستان آبادان منتقل لیکن شاکی با سر رسید چک متوجه بلامحل بودن آن می شود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس با بهره برداری از بانک های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت دارندگان دسته چک را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه هر دو متهم پرونده در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به ارتکاب 12 فقره کلاهبرداری با شیوه یاد شده اعتراف کرده که با تلاش‌های صورت گرفته همه مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود 23 میلیارد ریال برآورد می‌شود، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده، متهمان به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

علی رنجکش

 

کدخبر: 946060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟