شوک فائزه هاشمی درباره ادعای عجیب متهم سرقت از صندوقات بانک ملی + جزییات

به گزارش رکنا، متهم ردیف اول پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی ناگفته‌های این سرقت را بازگو کرد. او در بخشی از اظهارات خود مدعی شده بود قصدم بانک ملی شعبه نیاوران بود، اما، چون مسیرش دور بود و وسیله نداشتیم از سرقت آن صرف‌نظر کردیم. رفتیم سراغ بانک ملی شعبه دانشگاه تهران. بدون هیچ منظور و سوءنیتی. اینکه برخی‌ها می‌گفتند؛ ما از طرف سازمان یا کشوری خاص این بانک را انتخاب کردیم، اصلا درست نیست.

به گزارش اعتماد، برخی دیگر هم سرقت از صندوق امانات بانک ملی را سیاسی می‌دانستند. در صورتی که اصلا این‌طوری نبود و نیست. حتی فائزه هاشمی برای ملاقات و مصاحبه با ما به ترکیه آمد با این عنوان که دفترچه خاطرات آقای هاشمی‌رفسنجانی داخل صندوق امانات بوده است. در صورتی که چنین چیزی داخل صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه نبود و هیچ کدام از صندوق‌ها متعلق به فرد یا افراد سیاسی نبود.

پس از انتشار این اظهارات فائزه هاشمی در پاسخ به آن گفت که سالهاست ممنوع الخروجم چگونه به ترکیه بروم؟ سال گذشته ممنوع الخروج بودم و از مدت‌ها قبل از سرقت صندوق امانات بانک، سفری به خارج از کشور نداشته ام.

نسخه دستنویس خاطرات پدر در دفتر نشر معارف انقلاب است نه هیچ صندوق اماناتی. آقایان با گذشت 7 سال از رحلت پدرم، هنوز از محبوبیت ایشان هراس دارند که با این روش‌ها به تخریب ایشان و خانواده هاشمی می‌پردازند.

کدخبر: 945586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟