خانه 2 برادر اهوازی پس از آزادی از زندان به رگبار بسته شد / علی راهی بیمارستان شد + عکس و گفتگو

به گزارش رکنا،  ساعت 2:30 دقیقه بامداد جمعه 12 آبان ماه در محله مستضعفان شهر حمیدیه خوزستان ابراهیم همراه علی برادر کوچکترش درون خانه اشان در حال استراحت بودند که ناگهان زنگ خانه به صدا درآمد. وقتی علی رفت در را باز کرد 2 مرد موتورسوار باسلاح کلاشینکف بی‌درنگ به طرفش شلیک کردند و از محل متواری شدند.

دقایقی بعد از تیراندازی همسایه‌ها، علی را که از ناحیه پا و پایین تنه اش مجروح شده بود را به بیمارستان منتقل کردند که به دلیل وخامت حال وی به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت و هم اکنون در قسمت آی سی یو این بیمارستان بستری است که حال عمومی وی بسیار وخیم است.

ابراهیم برادر علی در گفتگو باخبرنگار حوزه انتظامی رکنا در استان خوزستان گفت:  تقریبا 14 ماه پیش همسرم به دلیل بیماری فوت کرد پس از آن خانواده همسرم مرا مقصر میدانستند و از من میخواستند که منزل ومغازه ام را به نامشان بزنم.

از این رو طایفه همسرم  چندین بار به خانه ومغازه ام که جلوی منزلم است حمله کردند و بارها باهمدیگر درگیر شدیم من وبرادرم به دلیل درگیری با خانواده همسرم نیز دستگیر و مدت 8 ماه روانه زندان شدیم.

وی ادامه داد: من و علی نزدیک به یک هفته است که از زندان آزاد شده ایم و قصد تمیز کردن خانه را که خانواده همسرم قبل از زندان رفتنمان وسایل آن را تخریب کرده بودند را داشتیم که افراد طایفه همسرم به خانه ما حمله کردند و خانه ما را به رگبار بستند و دراین رابطه برادرم از 3 ناحیه مورد اصابت گلوله قرار گرفت  که حال عمومی وی بسیار وخیم است.

ابراهیم در پایان گفت سال گذشته نیز افراد طایفه همسرم در یکی از شهرهای استان خوزستان با سلاح جنگی وارد خانه عمویم شدند و با تیراندازی درون خانه عمو و خانواده اش را تهدید کردند که پس از مدتی این افراد دستگیر شدند.

بنابراین گزارش؛شهروندان خوزستانی از مسئولان خواسته‌اند باجمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز از سطح استان بخصوص از عشایر و طوایف منطقه آرامش رابه این استان بازگردانند و امنیت مردم منطقه راتأمین کنند باتوجه به کشف بسیار بالای سلاح های جنگی و شکاری در خوزستان متأسفانه تیراندازی‌ها همچنان باقدرت ادامه دارد.

تیراندازی

تیراندازی

علی رنجکش

کدخبر: 944700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟