کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی 120 میلیاردی + جزییات

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا عنوان داشت: برابر اخبار و اطلاعات به دست آمده پرونده ای با موضوع اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی دریافت و در دستورکار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برابر بررسی ها و تحقیقات میدانی مشخص شد که متهم این پرونده برخلاف قوانین و مقررات اقدام به دریافت مبلغ 120 میلیارد تومان از بانک ها در یکی از استان ها نموده و تسهیلات دریافتی را در محلی غیر از محل اختصاص یافته هزینه کرده و باعث اتلاف منابع شده است، بیان داشت: با انجام اقدامات فنی متهم در شهر تهران دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی انجام شده تمامی املاک خریداری شده متهم شناسایی  و توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی سامانه دریافت خبری پلیس امنیت اقتصادی و اینکه پلیس امنیت اقتصادی در راستای دفاع از امنیت اقتصادی هموطنان با همه توان و اعتقاد به میدان آمده است ونیازمند همراهی مردم شریف است، خاطر نشان کرد: هموطنان محترم می توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را باسامانه 096300 درمیان بگذارند.

کدخبر: 944687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟