بازداشت 4 زن و مرد 20 میلیاردی در اصفهان / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این خصوص، اظهار داشت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت منزل وی موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در نهایت رد پای باندی 4 نفره از سارقان سابقه‌دار و غیربومی را در این سرقت به دست آوردند.

ترکیان تصریح کرد: بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت تا اینکه منزل اجاره‌ای متهمان در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر 4  متهم که سه مرد و یک زن بودند، دستگیر شدند.

وی از کشف 20 میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 2 فقره سرقت شامل  منزل و مغازه فروش تجهیزات تلفن همراه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به تحویل این سارقان به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد:  تحقیقات در خصوص سایر سرقت‌های احتمالی رخ داده توسط این باند همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 943517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟