فیلم بازسازی صحنه لحظه به لحظه درگیری وحشت آور در بلوار اندرزگو + جزییات

به گزارش رکنا، شامگاه جمعه 12 آبان ماه در بلوار اندرزگو 4 مرد از اتومبیل خود پیاده می‌شوند و سپس با استفاده از چوب و چماق به جان یکدیگر می‌افتند و برای لحظاتی خیابان را مسدود می‌کنند.

اما طولی نمی‌کشد و ظرف گذشت 48 ساعت هر 4 مرد جوان در این بلوار اندرزگو با هم درگیر شده بودند در عملیات پلیس امنیت تهران دستگیر شدند.

صبح امروز یکشنبه 14 آبان ماه ماه متهمان در حالی که دستبند پلیس به دستانشان زده بودند برای بازسازی صحنه درگیری شان به بلوار اندرزگو منتقل شدند و متهمان یکی پس از دیگری در خصوص انگیزه و علت درگیری شان در شامگاه جمعه پرده برداشتند.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت که در صحنه حضور داشت در گفتگو با خبرنگار رکنا، عنوان کرد: این 4 جوان  برای دور دور سوار بر خودروهایشان به این محله آمدند که پس از مدتی درگیری بین آن ها ایجاد می‍شود.

وی ادامه داد: دو نفر از آنها سابقه کیفری داشتند و سن مجرمین از 25 تا 30 سال است.

یکی از متهمین که با حالتی پشیمان صورت خود را پوشانده بود به خبرنگار رکنا گفت: علت این دعوا در ابتدا تصادف بود که بعد از آن از خودرو پیاده شدیم و دعوا کردیم؛ اشتباه کردم و از مردم عذارخواهی می‌کنم.

به گزارش رکنا یکی از متهمین در دعوا از ناحیه دست دچار شکستگی شد که در صحنه نیز با دستی باندپیچی شده، حضور پیدا کرد.

به گفته رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت، هیچ شخص دیگری درچار صدمه نشد.

یکی از شاهدین درگیری جمعه شب، در گفتگو با خبرنگار رکنا اظهار کرد: ناگهان دیدم که چند نفر با چوب از ماشین پیاده شدند و به جان هم افتاند و بعد از مدتی نزدیک بود که به من نیز حمله ور شوند، به همین دلیل من فرار کردم.

وی در آخر ادامه داد: از پلیس تشکر می‌کنم که این افراد را دستگیر کرد و آرامش را بازگرداند.

خبرنگار، عرفان بیوک نژاد

بازسازی صحنه درگیری در خیابان اندرزگو

کدخبر: 943491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟