فیلم هولناک از تصادف تریلی حمله زباله با 3 خودرو در جاده بهشت زهرا + جزییات

به گزارش رکنا، ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب اتوبان بهشت زهرا بعد از بزرگراه امام علی مبنی بر برخورد چهار دستگاه خودرو شامل پرشیا، پراید، وانت و یک دستگاه تریلر حامل زباله با یکدیگر به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های کارشناسان راهور در این حادثه نشان داد دو دستگاه از خودرو‌های سواری اقدام به انجام حرکات خطرناک و مارپیچ و رانندگی غیر متعارف کرده بودند و راننده تریلر به این جهت که با این خودرو‌های سواری برخورد نکند مجبور به انحراف مسیر شده و در حاشیه جاده واژگون می‌شود و با تخلیه بار زباله تریلر در سطح جاده، مسیر مسدود و گره ترافیکی ایجاد می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه راننده تریلر در اتاق ماشین محبوس شده بود گفت: با حضور آتش نشانان، راننده از اتاقک تریلر رهاسازی شد و با حضور عوامل خدمات شهری در محل حادثه محل پاکسازی شد و توسط عوامل راهور مسیر بازگشایی شد.

ملکی افزود: در این حادثه چهار نفر شامل 3 مرد و یک خانم دچار مصدومیت شدند و با اقدام به موقع راننده تریلر در انحراف به راست خودرو، از تلفات جانی بیشتر در این حادثه جلوگیری شد.

گفتنی است؛ با حضور دو دستگاه جرثقیل سنگین و یک دستگاه جرثقیل آتش نشانی تریلر حمل زباله به حالت اولیه برگردانده شد و دیگر خودرو‌ها نیز به محل امن منتقل شدند.

تصادف زنجیره ای

تصادف زنجیره ای

تصادف زنجیره ای

کدخبر: 942937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟