قاتلان دختر 6 ساله تهرانی محاکمه شدند / مادر و مرد غریبه چه گفتند؟

به گزارش رکنا، خرداد سال گذشته دختر 6 ساله‌ای در حالی که آثار کبودی‌های وسیع و سوختگی‌های عمیق روی بدنش دیده می‌شد از سوی مادرش به بیمارستان منتقل شد اما دخترک فوت کرد و با توجه به اینکه احتمال کودک آزاری وجود داشت تحقیقات از مادر وی آغاز شد.

زن جوان گفت: با شوهرم اختلاف داریم و جدا زندگی می‌کنیم امروز شوهرم دخترمان را با خودش بیرون برد اما عصری بدن نیمه جان و زخمی دخترم را کنار سطل زباله مقابل خانه پیدا کردم.

با اظهارات این زن، همسرش بازداشت شد. اما مدعی شد چند روزی است دخترش را ندیده و همسرش دروغ گفته است.

این مرد گفت: همسرم قصد دارد با مرد دیگری به نام سیروس ازدواج کند. چند روز قبل آن مرد با من تماس گرفت و تهدیدم کرد که یا دخترم را پیش خودم ببرم یا او را به بهزیستی می‌سپارد.

پس از آن مأموران سیروس را بازداشت کردند و وی در همان بازجویی‌های اولیه به قتل کودک اعتراف کرد و پرونده برای رسیدگی به شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در جلسه دادگاه پدر قربانی برای عاملان قتل دخترش درخواست قصاص کرد و گفت حاضرم تفاضل دیه را هم برای اجرای حکم بپردازم.

سپس سیروس گفت: من این دختر را نکشتم مادرش معتاد بود و روانگردان مصرف می‌کرد. او بچه را آنقدر کتک زد که بالاخره جان باخت.

 قاضی پرسید: چرا با زنی متأهل ارتباط داشتی و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرده بودی؟

متهم جواب داد: من در اینستاگرام با این زن آشنا شدم. به من گفته بود که مطلقه است. از طرفی به من گفت تحمل زندان را ندارد و من به خاطر علاقه‌ای که به او داشتم قتل را گردن گرفتم.

سپس مادر مقتول به جایگاه رفت و گفت: من در مرگ دخترم بی‌تقصیرم. دخترم به خاطر ضرب و شتم سیروس فوت کرد. او شربت متادون مصرف می‌کند و خیلی آدم عصبانی و خشنی است.در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

کدخبر: 942864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟