دومین ضارب حمله به آتش نشان ایستگاه سرخه حصار دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسمپور روز جمعه اظهار کرد: پنجشنبه شب دو جوان برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت کرده و آنها نیز برای فرار از دست این افراد به داخل ایستگاه آتش نشانی آمده و تقاضای کمک کردند.

وی افزود: یکی از کارکنان آتش نشانی در این شرایط در دفاع از خانم‌ها مقابل اوباش ایستاد و آنها نیز با ضربات چاقو او را مجروح کرده و از محل متواری شدند

سرهنگ قاسمپور تاکید کرد: بلافاصله موضوع درگیری به پلیس اعلام و ماموران انتظامی در محل حاضر و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ضاربان از شاهدان عینی آغاز شد.

به گفته وی، تحقیقات اولیه مشخص کرد، سرنشینان یک دستگاه خودرو پس از ورود به محوطه ایستگاه آتش‌نشانی و در شرایطی که مامور ایستگاه قصد کمک‌رسانی به سه بانوی جوان را داشته، با ضربه چاقو او را مجروح و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: در تحقیقات از سه بانوی جوان آنها در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که دو جوان در شرایطی غیرطبیعی قصد ایجاد مزاحمت برای آنها را داشته و به همین علت هر سه نفرشان به قصد کمک خواستن وارد محوطه ایستگاه آتش‌نشانی شدند که در ادامه مامور ایستگاه از سوی اوباش مورد حمله قرار می‌گیرد.

سرهنگ قاسمپور اضافه کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی مخفیگاه متهمین عوامل انتظامی شب گذشته موفق به دستگیری یکی از این اراذل و اوباش شدند.

وی گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه صراحتا به مشارکت در هر دو فقره درگیری اعتراف کرد و اقدامات برای دستگیری دومین متهم پرونده نیز در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد و بامداد امروز نفر دوم با هویت مشخص نیز در دام پلیس افتاد و دستگیر شد.

 

کدخبر: 942845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟