قتل خونین پسر جوان جلوی چشم عروس و داماد سیرجانی + عکس و جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی فرمانده انتظامی سیرجان گفت: رسیدگی به این پرونده از حدود ساعت ۳ بامداد امروز درجریان درگیری خونین در یک مراسم عروسی در یکی از محله های روستایی سیرجان شروع شد.

در این درگیری که خیلی زود گشت پلیس در محل حضور یافته بود با پیکر غرق درخون پسر جوانی روبرو می شود که به بیمارستان منتقل شد.

علی رغم تلاش تیم پزشکی متاسفانه پسر جوان در اثر شدت خونریزی جان باخت و با مرگ وی بود که کارآگاهان دایره مبارزه  با  جرائم جنایی برای رسیدگی به این پرونده وارد عمل شدند در گام نخست کارآگاهان در تحقیقات  اولیه دریافتند  که در درگیری لفظی و نزاع بین دو پسر جوان، فرد دیگری که قرار بود گوسفند قربانی مقابل عروس وداماد را ذبح کند با چاقو وارد معرکه شده و یکی از طرفین نزاع را با چاقو مجروح می کند که این پسر جوان پس از انتقال به بیمارستان  در کما مرگ فرو رفت.

عامل جنایت که پس از این ماجرا متواری شده بود با تلاش کارآگاهان  پس از ۶ ساعت از وقوع جنایت دستگیر شد.

متهم جوان که پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفته بود پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود با اظهار پشیمانی لز وقوع این حادثه مدعی شد که من اصلا قصد کشتن کسی را نداشتم در حین درگیری آن دو نفر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که برای جدا کردن آنها رفتم و ناغافل در درگیری لفظی ضربه ای به مقتول زدم وحالا به شدت پشیمانم .

سرهنگ"امیرسبتکی" با اشاره به تشکیل پرونده اولیه برای این فرد بیان کرد: کنترل خشم، صعه صدر و برخورد منطقی در مواجهه با سوانح و حوادث و حل موضوعات از طریق گفتگو و پا در میانی بزرگترها می تواند از وقوع حوادث تلخ اینچنینی پیشگیری کند.

 

کدخبر: 942282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟