این سارق جوان با پراید سرقتی خودروهای پارک شده را اوراقی کرد + عکس و انگیزه

به گزارش رکنا، 3 آبان جوان پراید سواری که در بولوار رسالت مشهد حرکت می کرد ناگهان کنترل خودرو را از دست داد و تعدادی از خودروهای پارک شده در اطراف بولوار را درهم کوبید و خسارت های زیادی به آن ها وارد کرد. او که می دانست نباید دستگیر شود، پدال پراید تصادفی را فشرد و تلاش کرد از صحنه تصادف بگریزد ولی برخی از مالکان خودروها متوجه ماجرا شدند و از فرار وی جلوگیری کردند.

دقایقی بعد نیروهای کلانتری رسالت مشهد عازم محل حادثه شدند و درحالی عامل تصادف را به کلانتری انتقال دادند که بررسی های تخصصی آنان نشان داد پراید مشکی رنگ، سرقتی است. «سجاد-ح» که با لو رفتن ماجرا چاره ای جز اعتراف نداشت به افسران تجسس گفت:قبلا در زمینه سرقت موتورسیکلت فعالیت می کردم و دارای سابقه کیفری هستم، اما وقتی در انتهای بولوار اندیشه منطقه قاسم آباد پرسه می زدم چشمم به پرایدی افتاد که شیشه های آن پایین بود و سوئیچ هم روی خودرو قرار داشت. در یک لحظه وسوسه شدم و آن را سرقت کردم اما چون استرس زیادی داشتم در بولوار رسالت،کنترل خودرو از دستم خارج شد و به خودروهای دیگر برخورد کرد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات بیشتر درباره سرقت های احتمالی دیگر این سارق سابقه دار با دستور سرگرد لطفی (رئیس کلانتری رسالت)ادامه دارد.

کدخبر: 941689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟