به گزارش رکنا، پنجشنبه 4 آبان، رهگذران و کسبه در بزرگراه بسیج در تماس با پلیس از درگیری مرگبار  خبر دادند.

با گزارش این خبر، موضوع به بازپرس موسی رضازاده اعلام شد و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد.در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده اما زن جوانی که به همراه مقتول بود در تحقیقات گفت: مدتی قبل در فضای مجازی با پسری به نام وحید آشنا شدم.

وحید معتاد بود و مرا با انواع و اقسام مواد مخدر آشنا کرد. بعد هم مرا با یک دنیا بدبختی ترک کرد و خانواده‌ام که متوجه اعتیادم شده بودند نیز مرا طرد کردند. بعد از آن آواره و سرگردان شهر شدم.

او ادامه داد:چون اعتیادم بیشتر شده بود به ناچار برای خرید مواد به سراغ مواد فروش‌ها می‌رفتم. تا اینکه با محمود (مقتول) آشنا شدم. او فروشنده مواد مخدر بود و بعد از اینکه چند باری از او مواد خریداری کردم کم کم به همدیگر علاقه‌مند شده و دوست شدیم.

این اواخر به رفتار من شک کرده بود و می‌گفت تو با سهیل - فروشنده مواد مخدر- در رابطه هستی و از او مواد می‌خری. البته از او مواد می‌خریدم اما به محمود خیانت نکرده بودم.

سر همین موضوع سهیل و محمود با هم اختلاف شدیدی داشتند تا اینکه روز حادثه باهم برای معامله موتورسیکلت به بزرگراه بسیج رفتیم. اما دو پسر جوان که سوار موتور بودند ناگهان به محمود حمله کرده و او را با ضربات چاقو از پا درآوردند.در حالی که دختر جوان چنین ادعایی دارد، اما در تحقیقات این فرضیه مطرح شده که ماجرا دوئل عشقی بین دو مرد مواد فروش بوده و سهیل با اجیر کردن دو آدمکش، نقشه حذف رقیب عشقی را طراحی کرده است.

کدخبر: 941041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟