پایان جولان زورگیر خطرناک چاقو به دست در شهریار + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ فضل الله سواری پوری رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: رسیدگی به این پرونده از 3 ماه قبل با شکایت چند مالباخته  که مدعی بودند اموالشان توسط یک سارق موتور سوار که نقاب بر صورتش بود با تهدید چاقو سرقت شده است. پس از تحقیقات گسترده و چهره زنی سارق بود که کارآگاهان سرانجام توانستند هویت او را شناخته و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

متهم  ۲۸سال سن دارد و دارای سابقه کیفری است و چند سالی است که اعتیاد به انواع مواد مخدر دارد وی تاکنون به ۲۰ فقره سرقت در محله های مختلف شهریاراعتراف کرده  است وی در بازجویی ها مدعی بوده که با زاغ زنی در محله های خلوت به سراغ  افراد تنها رفته و با تهدیدچاقو گوشی و سایر اموال آنها را سرقت می‌کرده است.

سرهنگ سواری پور از مردم خواست هنگام تردد در نقاط خلوت جوانب احتیاط را رعایت کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک و غریبه که درحال پرسه زنی هستند موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵ تن از مالباختگان شناسایی شدند و رسیدگی به این پرونده کماکان ادامه دارد.از مخفیگاه متهم دستگیر شده تعدادی گوشی  همراه وچند قبضه سلاح سرد کشف وضبط شده است.

کدخبر: 940959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟