انهدام باند حرفه ای که برق شهر رشت را قطع می کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ حمید محمدی‌نسب با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهارداشت: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات فنی، 3 سارق را در ارتباط با این پرونده‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی در عملیاتی‌های جداگانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس در تحقیقات انجام شده به 5 فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند، تصریح کرد: سارقان 29، 32 و 36 ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی از هیچ تلاشی برای برخورد با مجرمان و متخلفان دریغ نمی‌کند و در این راستا انتظار می‌رود مردم با در نظر گرفتن هشدارها و توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات پیشگیرانه در خصوص سرقت از بروز این جرم جلوگیری کنند.

کدخبر: 940849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟