قتل مرد تهرانی با ضربات چاقو در اتوبان بسیج /  در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت

به گزارش رکنا، ساعت 3 بامداد 5 آبان ماه خبر مرگ تلخ مرد جوانی به کلانتری 156 افسریه گزارش شده و بر همین اساس ماموران  بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در ابتدای حضور در محل حادثه با جسد نیمه جان مرد جوانی روبرو می شوند که به ظاهر با وسیله نوک تیز مانند چاقو مورد هدف ضاربین ناشناس قرار قرار گفته که با رسیدن عوامل اورژانس و انتقال به بیمارستان بعثت اقدامات پزشکی بی نتیجه مانده و مرد جوان به کام مرگ فرو می رود.

رضازاده بازپرس ویژه قتل پس از تحقیقات اولیه پس از شنیدن اظهارات شهود و بازبینی دوربین های مداربسته محل حادثه متوجه می شود که این مرد جوان در پایانه اتوبسرانی اتوبان بسیج از ناحیه قفسه سینه و کتف مورد حمله و ضربات چاقو قرار گرفته است.

بنابراین مأموران در نخستین گام از دختر جوانی که همراه این مرد بود تحقیق کردند. او به ماموران گفته است: پرویز قرار بود با دو مرد جوان معامله موتورسیکلت انجام دهد، به همین دلیل هم با آن‌ها در پایانه اتوبوسرانی قرار ملاقات گذاشت. ما با هم سر قرار رفتیم که پرویز با آن‌ها درگیر شد و آن‌ها هم او را با چاقو زخمی کردند. پس از این حادثه، دو ضارب فرار کردند و من هم با اورژانس و پلیس تماس گرفتم.

پس از این مأموران دوربین‌های مداربسته محل حادثه را مورد بازبینی قرار دادند و دریافتند عاملان قتل پس از اینکه با چاقو ضرباتی به قفسه سینه و کتف پرویز وارد می‌کنند به سرعت از محل می‌گریزند.

در شاخه دیگری از تحقیقات، مأموران با چند پیامک مرموز در تلفن همراه مقتول روبه‌رو شدند که مشخص شد فردی با ارسال پیامک‌های هشدار از پرویز سؤال کرده دختر جوان چرا همراه اوست. بدین ترتیب این فرضیه برای مأموران پلیس قوت گرفت که به احتمال زیاد درگیری مقتول با دو مرد جوان به‌خاطر معامله موتورسیکلت نبوده و اختلاف آن‌ها به خاطر دختر جوانی بوده که لحظه حادثه همراه مقتول بود.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل آغاز کردند تا زوایای پنهان این حادثه را برملا کنند.

 

 

کدخبر: 940480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟