آزار سیاه 200 کودک توسط این افسر پلیس / در قلب اروپا چه میگذرد

یک افسر پلیس انگلیس پس از اعتراف به بیش از ۲۰۰ فقره سوء استفاده جنسی از کودکان، امروز (چهارشنبه) به حبس ابد محکوم شد که ۱۲ سال آن لازم‌الاجراست.

لوییس ادواردز، افسر ۲۴ ساله پلیس انگلیس ۲۱۰ دختر ۱۰ تا ۱۶ ساله را هدف قرار داده و با معرفی‌کردن خود به‌عنوان یک پسر نوجوان، از آن‌ها درخواست می‌کرد تا تصاویر جنسی از خود برای او بفرستند. این مرد سپس در صورت ممانعت این کودکان، آن‌ها را تهدید می‌کرد که هویتشان را فاش خواهد کرد یا خانواده‌شان را می‌کشد!

 افسر پلیس انگلیس

این مرد که در ۲۰۲۱ به عضویت پلیس ولز جنوبی درآمد، اکثر این جرائم را هنگامی مرتکب شد که در خدمت اداره پلیس بود. او در فوریه بازداشت شده و تا کنون به حدود ۱۶۰ فقره سوء‌استفاده جنسی و باج‌گیری از کودکان اقرار کرده است.

به گفته دادستان‌ها پرونده، ادواردز در یکی از موارد دخترکی را تهدید کرده بود که در صورت ممانعت از ارسال تصاویر مدنظر او، در خانه دختر بمب‌گذاری کرده و والدینش را به ضرب گلوله خواهد کشت!

به گفته تریسی لوید کلارک، قاضی پرونده، ادوارد یک مجرم خطرناک است که تهدید بزرگی برای کودکان محسوب می‌شود. این قاضی رفتار این افسر سابق پلیس انگلیس را «بی‌رحمانه و سادیستی» توصیف کرد.

کلارک گفت: این فرد خود را هم‌سن قربانیان معرفی می‌کرد. او با حربه‌های روان‌شناسانه کودکان را بازی داده و بر آن‌ها مسلط می‌شد. واضح است که مجرم هم از آن‌ها سوءاستفاده جنسی کرده و هم از قدرتی که در ارتباط با آن‌ها احساس می‌کرده، لذت برده است.

این قاضی ادامه داد: بی‌شک او آسیب شدیدی به شهرت پلیس ولز جنوبی و ساحت کلی پلیس وارد کرده است.

این مجرم حالا باید دست‌کم ۱۲ سال در زندان بماند و پس از آن فرصت طرح درخواست آزادی مشروط را خواهد داشت. اگر دادگاه پس از ۱۲ سال به این نتیجه برسد که او دیگر تهدیدی برای جامعه محسوب نمی‌شود، ممکن است با آزادی مشروط ادواردز موافقت کند.

 

 

 

کدخبر: 940176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟